Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kayışın gerginliği nasıl olmalı onu soruyorsunuz sanırım,,, çok gergin olmuyacak çok da bol olmuyuyacak bir tarafdan itince diğerine değmeyecek ama çok az da gerilmesi gerekiyor.
oğulcan ben kayış gerginliğini kontrol ederken kayışı bir tarafından elimle ittirdiğimde tahmini %25 içeri girecek şekilde ayarlıyorum.çok gerginm olmamalı,çok da gevşek olmamalıyı ben kendimce öyle ayarladım.
Kayışı nasıl gerebilirim diyorsan,boom tutucudaki vidaları gevşetip baş parmağınla gövdeden destek alarak kuyruk borusunu kuyruğa doğru çektir.
kolay gelsin...
merhabalar arkadaslar konuyla ilgili benimde sormak istediklerim var.video-da gorundugu gibi kayish bu durumda.kuyruk kacmasinin nedeni bu ola bilirmi?biraz daha gevsetmeliyimmi?
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
merhabalar arkadaslar konuyla ilgili benimde sormak istediklerim var.video-da gorundugu gibi kayish bu durumda.kuyruk kacmasinin nedeni bu ola bilirmi?biraz daha gevsetmeliyimmi?
kuyruk borusunun içe kaymasını ve kayışın gevşemesini engellemek için; kuyruk borusunun girdiği plastik bölüme (tail boom mount) ve kayış gergin iken boruya bir delik açıp, kayışa temas etmeyecek kısa bir civata ile sabitleyerek bu kayma hareketini önlemek güzel bir çalışma olur mu? uğraşmaya değer mi?
bir yerde tavsiye edilmişti eskilerden hatırlıyorum, ama hiç uğraşmadım...
Aslında ilk montajda boruyu ne kadar çekersek çekelim biraz gevşek kalıyor, ne zaman tail boom brace leri ana gövdede yerine vidalıyorum o zaman daha iyi bir gerginliğe kavuşuyor.
Rasim kesinlikle faydasını görürsün ama dediğin gibi takacağın vidanın kayışa temas etmemesi önemli aynı zamanda kuyruk borusunun dönmesini de engellemiş olursun