Öncelikle bir acemi olarak sizlere müsadenizle hangi aşamalardan geçtiğimi anlatmak isterim.
Helikopteri ilk almaya karar verdiğimde birçok model arasında kaldım. Maddi açıdan 2. el bir heli almaya karar verdim araştırdım ve şans eseri 450 sport modeli buldum, niye bu model diye sorarsanız hem kayış aktarmalı kuyruk sürtmelerinde maddi hasar azarlıyor hemde parçası ucuz.
2. el heli almanında birçok riski vardı ama aldığım arkadaş gerçekten iyi biriydi ve çok temiz bir heli sahibi oldum, kendısıne tekrar tesekkur ederim.
Gelelim helinin kargoyla gelme anına kutudan cıktı ve fazlasıyla heyecan var hemen helıyı aldıgım arkadasımı aradım oda heyecanımı bıldıgı ıcın bana telefondan verdıgı komutları harfıyen uyguyalıp hold acık konumda servoları hareket ettirdim kuyruk vs derken bana pıli sokmemı ve smılator calısana kadar helıye dokunmamı soyledı.
Soyledıgını uyguladım ama tabıkı acele etmenın zararlarıyla karsı karsıya geldım. yarım saat sım calısmayla bu ıs olmuyormus, aldım helıyı cıktım arazıye heli havada 5 sn kaldı ve yere caktıldı. Sonuc maddi hasar Allahtan maddi hasar cunku kendıme ve baskasına zarar verebılırdım.
tecrubesızım halıyle heliyi tamır edecek bilgim yok heli bır ay kırık vazıyette yattı bende hırsla sımılator calısmaya basladım bıraz gelısme oldu, sonra helıyı aldıgım arkadasıma tekrar kargoladım, tamır ettı ve bana gonderdı.
Helım saglam sekılde geldıgınde hover calısmaları yapmaya basladım, sımılator calısmyı bırakmıyorum tabı, bu surec devam ettı ve alan turuna gecebıldım,
Yazı fazla uzadı farkındayım ama edindiğim tecrubeler acele etmemek, bol bol smilatör calısmak ve bu ısı bılen bırılerıyle ucus yapmak.
Hover calısmalarımda video cekemedım ama alan turları vıdeolarımı paylasmak ve tum hatalarımı öğrenmek isterim, tüm eleştirilere açığım rahatlıkla söyleyebılırsınız, keyifli kırımsız uçuşlar dilerim.
Helikopteri ilk almaya karar verdiğimde birçok model arasında kaldım. Maddi açıdan 2. el bir heli almaya karar verdim araştırdım ve şans eseri 450 sport modeli buldum, niye bu model diye sorarsanız hem kayış aktarmalı kuyruk sürtmelerinde maddi hasar azarlıyor hemde parçası ucuz.
2. el heli almanında birçok riski vardı ama aldığım arkadaş gerçekten iyi biriydi ve çok temiz bir heli sahibi oldum, kendısıne tekrar tesekkur ederim.
Gelelim helinin kargoyla gelme anına kutudan cıktı ve fazlasıyla heyecan var hemen helıyı aldıgım arkadasımı aradım oda heyecanımı bıldıgı ıcın bana telefondan verdıgı komutları harfıyen uyguyalıp hold acık konumda servoları hareket ettirdim kuyruk vs derken bana pıli sokmemı ve smılator calısana kadar helıye dokunmamı soyledı.
Soyledıgını uyguladım ama tabıkı acele etmenın zararlarıyla karsı karsıya geldım. yarım saat sım calısmayla bu ıs olmuyormus, aldım helıyı cıktım arazıye heli havada 5 sn kaldı ve yere caktıldı. Sonuc maddi hasar Allahtan maddi hasar cunku kendıme ve baskasına zarar verebılırdım.
tecrubesızım halıyle heliyi tamır edecek bilgim yok heli bır ay kırık vazıyette yattı bende hırsla sımılator calısmaya basladım bıraz gelısme oldu, sonra helıyı aldıgım arkadasıma tekrar kargoladım, tamır ettı ve bana gonderdı.
Helım saglam sekılde geldıgınde hover calısmaları yapmaya basladım, sımılator calısmyı bırakmıyorum tabı, bu surec devam ettı ve alan turuna gecebıldım,
Yazı fazla uzadı farkındayım ama edindiğim tecrubeler acele etmemek, bol bol smilatör calısmak ve bu ısı bılen bırılerıyle ucus yapmak.
Hover calısmalarımda video cekemedım ama alan turları vıdeolarımı paylasmak ve tum hatalarımı öğrenmek isterim, tüm eleştirilere açığım rahatlıkla söyleyebılırsınız, keyifli kırımsız uçuşlar dilerim.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol