Şunları da paylaşıvereyim hemencecik....
Dük akşam çok sınırlı vakitte model üzerinde çalışıp maiden öncesi cheklistindeki olmazsa olmaz tüm maddeleri kapattım. En önemli şeyler tüm servo vidalarinin ve pushrod kilitlerinin vs tamamlanması/kontrol edilmesiydi, halloldu.
Kanadın firar kenarında, gövdedeli L profile girek kısmın kontraplak bir parça ile güçlendirilmesi gerekliydi, buraya uygun boyutta bir kontra kesip, yuvasını da bıçak ve zımpara ile hazırlayıp, epoksi kullanarak yapıştırdım.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bugun son traslamayı yapıp hazır hale getireceğim.
Ayrıca model üzerindeki her bir vida kontrol edilip özellikle boş bırakılmış olanlar sıkıldı.
Dış panel flaplarının yuvası balsa blok ve levhalar kullanılarak kapatıldı, orta panel flapları ile birlikte kanada bantlanarak boşluklar kapatıldı.
Kanat üstündeki vidalar için de geçici montaj kulakları basıldı, kapaklar kesilip yerlerine alıştırılıp vidalandı. Kapakları aluminyum bant ile kapladım ki güneş ışıkları içeri girmesin...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Aileronlar yerlerine monte edildi ve menteşe pimleri bant ile sabitlendi.
Tüm kontrol yüzeyleri hareket yönleri ve miktarları tekrar kontrol edildi. Başlangıç expoları tanımlandı.
Kumandadaki ayarları kontrol ederken gaz kanalında “istenmeyen” bir gecikme tanımlanmış olduğunu farkettim ve hemen düzelttim. (senkron denemeleri sırasında yaptım muhtemelen) düşük bir ihtimal olsa bile testlerdeki güç düşüklüğu bundan kaynaklanıyor olabilir, bu akşam tekrar test edeceğim.
Kumandanın tüm anahtarları tek tek denenip farkedilmeyen başka bir mix vs var mı diye kontrol edildi...
Sahanın anahtarını almak için gerekli bağlantılar yapıldı, onu da bu akşam gidip alacağım...
Kameremanlarla haberleşildi, yarın gelecekleri teyid edildi...
Bugün piller şarj edilecek, enine ve boyuna denge tekrar kontrol edilip son ayarlamalar yapılacak, bir kez daha tüm kontrol yüzeyleri hareket ve yönleri ve bağlantıları kontrol edilecek....
Yarın sabaha hazırız sanki
