V922 İLK DENEMELERİM.

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

oguzzkaan

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2015
Mesajlar
332
Tepkime puanı
187
Yaş
32
Konum
Çorlu / TEKİRDAĞ
İlgi Alanı
Heli
Merhaba arkadaşlar daha önce tanışma bölümde kendimi tanıtmıştım ve helikopterimin yolda doluğunu yazmıştım. :) :) . V922 helikopterim geldi. İlk defa bir kumanda ile 6ch bir helikopter ucurmayı deneyecektim. Daha önceki V922 ile olan videoların tamamını izlememişim birazdan neler olduğunu okuyunca demek istediklerimi anlayacaksınız. :). Similatörde denemiş olsam da gerçek uçmak istememin bu kadar heyacanlı olacağını tahmin etmemiştim ve gerçekten çok zormuş. Zaten uçuramadım koktum kırılmasından. Fakat yanlışlıkla bir hata yaptım ne yaptığımın farkında da değildim. Yaptığım hata ise paller çok hızlı değildi daha başlangıç seviyesindeydi ve kumandanın sol kısmındaki ters uçma moduna geçtim merakımdan. Sonuç ne peki palleri tutan ortadaki vidalı mille pallerin kopması ve parçalanması. Gerçekten dedim daha yeni elime aldım parçaladım. Hanımda diyorki daha yeni gelen birşeyi parçalamasan için rahat etmez ki :( . Neyse daha sonra küçük, küçük rulmanlar ve pallerin önündeki mile bağlı olan vidaları buldum ve toparladım. Tekrar pili taktım ve havada kısa sürede olsa durmayı başardım derken daha yere ayakları basmadan yine bom aynı şekilde pallerin bağlı olduğu mil küçük vidalar dağılmış durumda. Tekrar yine aynı senaryo düzgünce tekrar parçaları birleştirdim. Şimdide tam havaya kalmışken ya havada tekrar kopacakmı korkusu bastı. Daha ilk günün hem heyecanı hem üzüntüsünü aynı anda yaşadım diyebilirim. Daha detaylı bir şekilde yazılanları ve videoları izleseydim bunlar belki başıma gelmezdi. Düzgün olarak tüm parçaları takabildiğime emindim ve sorunsuz bir şekilde çalıştırdım ve sorun olmadı. Tabi bunlar yaşanacaktı diye düşünüyorum. Şimdilik bu kadar inşallah tekrar aynı problemeri yaşamam bu yaşadıklarım ile alakalı sizlerin yorumları benim için önemli. Teşekkür ederim.
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,771
Tepkime puanı
7,848
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
V922 İLK DENEMELERİM.

Biraz acı tecrübe olmuş ama şimdi neden 6 kanal tavsiye ettiğimizi ve simülasyon çalışmanın neden gerekli olduğunu çabucak anlamışsındır Oğuz ...
İlk kontroller önemli , yeni alınan bir mikroda ben hemen palleri söker , feathering şaft vidalarını kontrol ederim.Vidalar locklu mu diye.Değilse paller fırlar gider pal tutucularla beraber.Ardından bind ettiğimde yön komutlarını kontrol ederim , heliye gaz vermeden hold'da iken.Bir sorun görünmüyorsa öyle hovere kalkarım.Sen meraktan idle-up açmışsın , pilotajını bilmiyorum ama kırım gayet normal bu durumda.İdle-up'ı hoverde rahatça durabiliyor olduktan sonra aç.
Tamir ettikten sonra dediğim şeylere dikkat ederek başla , ev içinde hoverden fazla bir şey yapamazsın , 4 kanal gibi uysal değildir , sürekli stiklerle kontrol etmek zorundasın , ev ahalisinin , eşyaların,aynı zamanda helinin güvenliği açısından , boş bir oda veya salonda denemeni tavsiye ederim , göründüğü kadar masum değildir bu oyuncaklar.Dikkat etmek zorundasın.
Simülasyon , bolca çalışman lazım , öbür türlü her kırım seni soğutur , gerçi 922 kırım açısından en modelci dostu modellerden birisidir.Yine de pilotajı zayıf birisi için sonuç hep hüsran olmaya mecburdur. :saygilar:
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,644
Tepkime puanı
36,891
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
V922 İLK DENEMELERİM.

Öncelikle geçmiş olsun Oğuz. İlk model olunca bu tür aksilikler yaşanabiliyor ne yazık ki. Zaten forumda ilgili paylaşımları geçte olsa okumuşsun. Bolca sim çalışması sonrası bence çekinmeden denemelere ve çalışmalara devam ;)
 

ctx1965

Yeni Uye
Katılım
27 Ocak 2015
Mesajlar
25
Tepkime puanı
0
Yaş
35
V922 İLK DENEMELERİM.

Oncelikle geçmiş olsun bende geçen sene bu vakitler v922 mi almıştım ancak ben çok sabırlı davrandım ve yavaş yavaş öğrendim. En ufak bir Kırım yaşamadım. Hatta düşurmedim bile ancak 2 kere kaybettim ve buldum helimi. Size tavsiyem sabırlı bir şekilde rüzgarsiz havalarda ogrenmeniz. Rüzgarda poşet gibi uçuyor ve cok uzağa suruklenebiliyor.
 

Zafer damar

Hard hovercı
Katılım
3 Ocak 2015
Mesajlar
184
Tepkime puanı
0
Web sitesi
as
İlgi Alanı
Hepsi
V922 İLK DENEMELERİM.

Geçmiş olsun benede once simulasyon şart bende v977 aldım similasyonum olmadan ucurdum 3 4 gun uctum sıkıntısız ilk 6 kanal helim olmasına ragmen ama sonuc duvara carptım swasplateyi kırdım sımdı parça beklicem ;D
 

FERDİ İKİZ

Çalışkan Uye
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
483
Tepkime puanı
244
Konum
Elazığ
İlgi Alanı
Heli
V922 İLK DENEMELERİM.

oğuz kaan kanarya' Alıntı:
...Tabi bunlar yaşanacaktı diye düşünüyorum. Şimdilik bu kadar inşallah tekrar aynı problemeri yaşamam bu yaşadıklarım ile alakalı sizlerin yorumları benim için önemli. Teşekkür ederim.
Sende benim gibi ilk uçuşta acı bir deneyim yaşamışsın. Senin helikopter elinde en azından benim v911`i bulamadım bile. Bizim evin karşısında bir park var, ben ilk uçuşumu orda v911`le yaptım. Hafif rüzgarlı bir gündü, bende stickleri ayarlayıp heliyi kaldırdım. Rüzgardan dolayı heli ileriye sürüklendi. Fazla uzaklaşmadan önce geriye doğru komut verip geri getirmeyi becerdim. Sonra rüzgar birden şiddetlendi ve evlerin üzerine götürdü. Ben döndürken çatıdaki antenler sinyali bozdu. Helikopter yaklaşık 6.kat yüksekliğinden serbest düşüş yaşadı. Apartmanların arasına ve birkaç çatıya baktığım halde bulamadım. ÜSTELİK ASIL KÖTÜ OLAY BU DEĞİL, HELİKOPTERİN EMANET OLMASI :lol: :lol: :lollol:
 

Benzer konular