Selamlar:
V922 uçuşlarında klasik kuyruk çıkması kablo kopmasıyla sonuçlandı...umutsuz bir şekilde banggooda kablo ve bir kaç yedek parça siparişi verdim...
Daha sonda kabloyu incelediğimde bobin teli olduğunu anladım. Ve 20 gün beklemektense riske girip onarıma giriştim. Aşamalar aşağıdadır.
1- İnce lehim yapmayı bilmediğim için bir arkadaştan lehim yapmayı öğrendim. Daha sonra kullanılmayan kabloları lehimleyerek deneme yanılmayla pratik yaptım.
2- Kopan kırmızı ve bakır renkteki kuyruk motoru kablosu kalınlığında bobin teli ve 1 m ince makaron satın aldım (maliyet 1.5 tl)
3- Kuyruk motorunun bakır kablolarını receiver kartın soketine bağlayan üstü siyah ve kırmızı kaplı kablolardan lehimle ayırdım.
4- kuyruk motorunun siyah ve beyaz kablolarını da bakır kablolardan lehimle ayırdım.
5- Lehimlemeden önce kabloların uçlarından yarım santım kadar izolasyonlarını yavaşça kazıyarak lehim için yer açtım. Hangi kablonun hangisiyle bağlanacağını karıştırmamak için işaret koydum.
6 - Dikey kuyruğu taktım sonra kabloları önce anakart bağlantısını sonra kuyruk boomundan ve kuyruk motoru yuvasından geçirerek kuyruk motorunu da lehimledim ve makaron uyguladım.
7- Bu işlemler havya kullanma ve lehim konusunda tecrübesiz olmamdan dolayı 2,5 saatimi aldı.VE sonuç uçuşa devam.
NOT: v922 alıcı kartınızın veya kuyruk motorunuzun yanma riski vardır. Riski göze alma konusunda tercih size ait.
kırımsız uçuşlar ....
V922 uçuşlarında klasik kuyruk çıkması kablo kopmasıyla sonuçlandı...umutsuz bir şekilde banggooda kablo ve bir kaç yedek parça siparişi verdim...
Daha sonda kabloyu incelediğimde bobin teli olduğunu anladım. Ve 20 gün beklemektense riske girip onarıma giriştim. Aşamalar aşağıdadır.
1- İnce lehim yapmayı bilmediğim için bir arkadaştan lehim yapmayı öğrendim. Daha sonra kullanılmayan kabloları lehimleyerek deneme yanılmayla pratik yaptım.
2- Kopan kırmızı ve bakır renkteki kuyruk motoru kablosu kalınlığında bobin teli ve 1 m ince makaron satın aldım (maliyet 1.5 tl)
3- Kuyruk motorunun bakır kablolarını receiver kartın soketine bağlayan üstü siyah ve kırmızı kaplı kablolardan lehimle ayırdım.
4- kuyruk motorunun siyah ve beyaz kablolarını da bakır kablolardan lehimle ayırdım.
5- Lehimlemeden önce kabloların uçlarından yarım santım kadar izolasyonlarını yavaşça kazıyarak lehim için yer açtım. Hangi kablonun hangisiyle bağlanacağını karıştırmamak için işaret koydum.
6 - Dikey kuyruğu taktım sonra kabloları önce anakart bağlantısını sonra kuyruk boomundan ve kuyruk motoru yuvasından geçirerek kuyruk motorunu da lehimledim ve makaron uyguladım.
7- Bu işlemler havya kullanma ve lehim konusunda tecrübesiz olmamdan dolayı 2,5 saatimi aldı.VE sonuç uçuşa devam.
NOT: v922 alıcı kartınızın veya kuyruk motorunuzun yanma riski vardır. Riski göze alma konusunda tercih size ait.
kırımsız uçuşlar ....