[Video]: ClubRC 2. Geleneksel Solaklar Bulusması-04.11.10

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
28,461
Beğeniler
27,308
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#1
HD Videolarımız sıcak sıcak hazır arkadaşlar.

Bir de vaktim olursa, hepsini kullanarak muzikli 3-4 dak mix yapmaya çalışacağım

Buluşmaya gelemeyen arkadaşlar için saha ortamını paylaşalım ilk önce. Hakan abiye girişteki grup video fikri için ayrıca teşekkürler.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

NOT: Arkadaşlar bizlerin uçuş videolarını çekmeyi unutmusum :( Zaten bundan sonra kamerayı masa üzerine koyacağım. Benim haricimde de çekim yapılabilsin diye. Insan çek çek yoruluyor valla
???
Ve ucuş videoları. Isim ve model konusunda hata oldu ise affola

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
11,159
Beğeniler
8,856
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#2
Ynt: Video:ClubRC 2. Geleneksel Solaklar Bulusması-04.11.10


Videolar birbirinden güzel, hepsini zevkle izledim. Uçanında, çekeninde, hazırlayanında ellerine sağlık...
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
110
Beğeniler
1
#3
Ynt: Video:ClubRC 2. Geleneksel Solaklar Bulusması-04.11.10

Her zamanki gibi būyūk emekle hazırlanmış gōrseller. Adminlerin Alex'i būyūksūn kardo. Sen bizim herşeyimizsin.
 

Ömer Erkan

Kıdemli Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
2,440
Beğeniler
2,790
Yaş
60
Konum
Başiskele - Kocaeli
İlgi Alanı
Multikopter
#4
Ynt: Video:ClubRC 2. Geleneksel Solaklar Bulusması-04.11.10

Mehmet, ellerine sağlık. Gerçekten haklısın! Çekim yapmak hem yorucu oluyor, hem kendin uçuş yapamıyorsun, hem de video/fotoda çıkamıyorsun. Grup fotosunun yanında grup videosuda iyi fikir. Yapacağın mix'te saha ortamı videosuna devam eden bir kurgu da güzel olur...Bunlara zaman ayırdığın için tekrar teşekkürler.
 
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
4,930
Beğeniler
4,924
Yaş
44
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
#5
Ynt: Video:ClubRC 2. Geleneksel Solaklar Bulusması-04.11.10

Mehmedim ellerine sağlık,çok güzel bir buluşma ve çok güzel görüntülerdi....Orada olmasam da sayende olmuş kadar oldum :)..Çok mu olmuşlu oldu ne...:)
Bu arada invert olayını baya çözmüşsün..Hadi bakalım belki ülkemizden de bi Tareq çıkar belli mi olur :p...
Çok teşekkür ederim ,ellerine ,yüreğine sağlık........
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
28,461
Beğeniler
27,308
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#6
Ynt: Video:ClubRC 2. Geleneksel Solaklar Bulusması-04.11.10

Hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. Sağolun varolun.

Ama dediğim gibi, video makinası bundan sonra masada olsun. Isteyen istediği görüntüyü kendi bakış acısı ile çeksin. Editlemek ve sonrası yüklemek cok buyuk sıkıntı olmuyor zaten.

Boylece farklı gözler ve açılar ile çekilmiş değişik videolarımız da olur bu vesile ile :):)
 

gencer007

Çalışkan Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
264
Beğeniler
307
Yaş
47
Konum
izmir
#7
Ynt: Video:ClubRC 2. Geleneksel Solaklar Bulusması-04.11.10

mehmetim emeğin ödenmez...süpersin....
 

Benzer Konular