Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan : LOGO 550SX

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mustafa Hacılar

Kıdemli Uye
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
2,373
Tepkime puanı
2,647
Yaş
35
Konum
Mardin
İlgi Alanı
Heli
Öncelikle herkese selamlar arkadaşlar, yeni bir yıla girerken kaşıntılarda yenilenince attık bir adım. Yeni bir modelimiz olsun, yakışıklı olsun, güvenilir olsun, olsun da olsun derken gönlümüz bir MIKADO LOGO 550 SX e kondu, kendisi bizlere yabancı değil hatta çok tanıdık bir model - arkadaş, Rasim in de yardımıyla toplamaya resmen başladık.

Kit Rasim in kiti olacak, motorun ( Scorpion HKIII 4025-1100 Kv ) siparişini geçtik yola çıktı bile :) , gerisi zamanla hallolacak önümüzdeki bahara yetişecek inşallah.
 

Mordo Ortaşı

Tecrübeli Uye
Katılım
5 Ocak 2013
Mesajlar
852
Tepkime puanı
1,116
Yaş
66
Konum
istanbul
İlgi Alanı
Hepsi
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Mustafa hayırlı olsun,kırımsız ve keyifli uçuşlar dilerim.
Not: Maiden yapacağın gün ordayız...
 

bydmrblk

Kıdemli Uye
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,838
Tepkime puanı
0
Yaş
35
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Mustafa'm şimdiden hayırlı olsun kardeşim %p
Kazasız, kırımsız kullanman dileğiyle inşallah :thumbup:
Kardeşime yakışır :saygilar:

Tam olarak anlayamadım kit sıfır mı olacak, yoksa Rasim'in modeli mi satın aldın :-\ ben yazıdan sanki Rasim' in Logo' sunu aldın gibi anladım :saygilar:
 

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
1,977
Tepkime puanı
2,733
Yaş
30
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Hayırlı uğurlu olsun.
 

Doğukan Ocak

Sosyal Medya Sorumlusu
Katılım
3 Eki 2014
Mesajlar
3,259
Tepkime puanı
2,650
Yaş
26
Konum
Ordu
Web sitesi
www.facebook.com
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Hayırlı uğurlu olsun Mustafa abi, Kocaeli Logo'yu seviyor :laugh:
 

Mustafa Hacılar

Kıdemli Uye
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
2,373
Tepkime puanı
2,647
Yaş
35
Konum
Mardin
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Mordo Ortasi' Alıntı:
Mustafa hayırlı olsun,kırımsız ve keyifli uçuşlar dilerim.
Not: Maiden yapacağın gün ordayız...
Tabi ki abi sizsiz maiden olur mu hiç :laugh: teşekkür ederim

İbrahim DEMİRBİLEK' Alıntı:
Mustafa'm şimdiden hayırlı olsun kardeşim %p
Kazasız, kırımsız kullanman dileğiyle inşallah :thumbup:
Kardeşime yakışır :saygilar:

Tam olarak anlayamadım kit sıfır mı olacak, yoksa Rasim'in modeli mi satın aldın :-\ ben yazıdan sanki Rasim' in Logo' sunu aldın gibi anladım :saygilar:
İbrahim im teşekkür ederim kardeşim, kit Rasim in logo olcak elektroniği baştan toplayacağız benim için.
ali yanlız' Alıntı:
Hayırlı uğurlu olsun.
Ali sağ olasın

Doğukan Ocak' Alıntı:
Hayırlı uğurlu olsun Mustafa abi, Kocaeli Logo'yu seviyor :laugh:
Sorma Doğukan cım logo rüzgarı kocaeli ye esiyor. Ben en başından beri çok beğeniyordum zaten.

Mustafa Çoban.' Alıntı:
Hayırlı olsun, kırımsız uçuşlar.
Sağ olasın Mustafa kardeşim.
 

gumush

Uye
Katılım
13 Şub 2014
Mesajlar
180
Tepkime puanı
111
Yaş
43
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Hayirli olsun simdiden , bol kirimsiz ucuslar.

Ama o ekip icinde bahara kalmaz soyleyeyim :) Ocak sonu goruruz ucuslari :)
 

Oğuzhan KÖSOĞLU

Çalışkan Uye
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
687
Tepkime puanı
542
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Hayırlı olsun. Kırımsız uçuşlar .... Rasim modelleri tek tek elden çıkarıyor ;D
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
31,587
Tepkime puanı
34,984
Yaş
46
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Tekrar hayırlı olsun Mustafa :thumbup: Forumcak sevdiğimiz model yine aramızda kaldı, güzel oldu :hoppa:
 

Rasim Öztürk

RcFanatik
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,732
Tepkime puanı
11,323
Yaş
34
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Şimdiden hayırlı olsun Mustafa ;)

Motoru bi aksilik olmazsa akşam iş çıkışı teslim alıyorum. Yeni yıldan sonra bahara doğru havalanır diye tahmin ediyorum.

RASIMOZTURKWORKS çalışıyor! Build -- Setup -- Flight Test by me :saygilar:


Bir süredir aktif Protos 380 kullanıyorum, Max'a da alışmak istiyorum... Ama 550 siz olmaz... Kitin yerine ne koyacağım bilmiyorum henüz, elektronik duracak öyle bir süre...

Modellerin pilleri ortak kullanması bir taraftan hoş, diğer taraftan da sıkıntılı... Aynı anda hem Logo hem Max çıkamıyorum sahaya, pil ortak olunca uçuş sayısı açısından bir tercihte bulunmak zorunda kalıyorum ikisi arasında... Zaman ne gösterecek bakacağız ama hızlı buluşmalarda sadece 380, daha geniş vakitlilerde 380+max şeklinde devam.
 

fatih cebir

Tecrübeli Uye
Katılım
22 Haz 2013
Mesajlar
1,442
Tepkime puanı
1,926
Yaş
38
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Hayırlı olsun Mustafa,kırımsız uçuşların olsun güzel model,tanıdık model,bir an önce madein görürüz inşallah :saygilar:
 

Mustafa Hacılar

Kıdemli Uye
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
2,373
Tepkime puanı
2,647
Yaş
35
Konum
Mardin
İlgi Alanı
Heli
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Hikmet G' Alıntı:
Hayirli olsun simdiden , bol kirimsiz ucuslar.

Ama o ekip icinde bahara kalmaz soyleyeyim :) Ocak sonu goruruz ucuslari :)
Abi teşekkür ederim, daha erken olmaması iyi olur :laugh:

Oğuzhan, Mehmet Abi, Rasim, Fatih teşekkürler :saygilar:
 

Ahmet ATICI

Tecrübeli Uye
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
1,478
Tepkime puanı
1,288
Yaş
44
İlgi Alanı
Hepsi
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Hayırlı uğurlu olsun Mustafa.Kırımsız keyifli uçuşlar dilerim. :saygilar:
 

Barbarian2

Kıdemli Uye
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
2,085
Tepkime puanı
671
Yaş
50
Yeni Bir Yıl Yeni Bir Model Yeni Bir Heyecan

Mustafa Bey hayırlı olsun,kırımsız ve keyifli uçuşlar dilerim.
 

Benzer konular