Pil - Motor - Kumanda sorunu ?

Benim 120’lik quadla zamaninda sitede bir kere ucus yaptim. Sonlara dogru biraz azitmistim ki, quad komsumun balkonuna cakildi. Onlar eve gelene kadar 3-4 saat boyunca vtx pili tukettigi gibi kendisini de kavurmustu.
O bir KAZA. :saygilar:
Pili uçuş sonrası takılı bırakırmısın? :) Sonuçta pil sisteme takılıysa bitene kadar elbette kendini yiyecektir. Ama esc marka model ve özelliklerine göre (ayrıca programlanmamışsa) fabrika ayarlarında 3.50 ile 3.70 (hücre başı) motora giden akımı keser. Bec calısmaya devam eder.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
O bir KAZA. :saygilar:
Pili uçuş sonrası takılı bırakırmısın? :) Sonuçta pil sisteme takılıysa bitene kadar elbette kendini yiyecektir. Ama esc marka model ve özelliklerine göre (ayrıca programlanmışsa) fabrika ayarlarında 3.50 ile 3.70 (hücre başı) motora giden akımı keser. Bec calısmaya devam eder.

Mehmet abi malesef bırakabiliyorsun hele ki benim gibi unutkansan. :laugh::( Evde uçaktaki kırımı onarıp pille beraber ağırlık merkezine bakayım dedim. O sıra eşim çağırdı yemek çay yorgunluk derken modeli unuttuk. Bir sonraki gün 3s pilin deşarj uçlarından ölçtüğümde 3,50v gördüm. Malesef oluyor
 
Abi bu bir şehir efsanesi değil miydi ya ? ;D:lollol:
Gerçek olması muhtemel bir durum bence Mehmet abi. Bazı arkadaşlarımız uçağı arada bir görerek uçurmanın yeterli olduğunu düşündüğü için arayı biraz daha açıp ev mesafesine çıkardılarsa neden olmasın. :lol:

Zaten uçak uçururken telefonla konuşmak, çay içmek, tespih çekmek, el şakası yapmak... falan rutin hareketler biliyorsun.

İki eli aynı anda stick tutana acemi mi diyorlardı neydi... :lollol: :lol: :lol:

Ama her şeyden önce iyi bir kumanda şart. ;)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Bir arkadaşımız otonom uçuş yeteneği olan bir FPV uçağı toplamıştı. Şu Zagi benzeri uçan kanat gibi bir şey... Birgün Hezarfen'de havalandırmış uçağı, ortalıkta dolaşırken bir telefon gelmiş. Telefonu açmış ve uçağı olduğu konumda bekleme moduna almış. Uçak Büyükçekmece gölü üstünde bir yerde daire çizmeye başlamış. O arada telefon konuşması biraz hararetlenmiş. Bizim arkadaş sinirlenmiş, bir tartışma olmuş telefonda. Sonuçta arkadaş kumandayı kapatmış, çantaya koyup arabasına binip eve gitmiş. Akşam beni arada. "Abi sen hiç havada uçak unuttun mu?" diye sordu.
Uçağı bir daha bulamadık bu arada...
Kısacası şehir efsanesi falan değil. :lol:
 
Ozaman buda benden . İstanbul Bakırköy yeni adliyenin karşısında inşaat yapıyoruz . Ofisteyim telefonum çaldı kalfa arıyordu . Gelen malzemelerde sıkıntı olduğunu söyledi bende arabama atlayıp sahaya gittim . Sorunu yoğun bir telefon trafiğinden sonra zor bela hallettik , bir kahve içtik ve ofise dönüş yolunda telefonum çaldı . Arkadaşım , kardeş nasılsın ne yapıyorsun ?diye sordu . Bende başımdan geçenleri anlatıım ve ofise dönüyorum dedim . İyi de çok ses var etrafında dedi . E tabi minübüsteyim normal değil mi ? dedim .
Vaaay toplu taşıma ha ! Yıllardır kullanmıyordun . Arabanı servise mi verdin ? Dedi .... !@@@@!!!!

Kaptaaan müsait yerde inecek vaaaarrrr !!! ...
5 km civarında yol yürüdüm o gün ...
 
Son düzenleme:
Mehmet abi bahsettiğin test cihazını alıp test ettim. Hücreler arasında sırayla voltajı 3.70-3.65-4.20 . galiba sorunu çözdüm. Şarj cihazı sadece tek hücreyi şarj ediyor diye düşünüyorum. Bu yüzden de full gösteriyor. Teşekkür ederim cihaz önerisi için. Balancer için bekliyorum şimdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Kucuksari
Mehmet abi bahsettiğin test cihazını alıp test ettim. Hücreler arasında sırayla voltajı 3.70-3.65-4.20 . galiba sorunu çözdüm. Şarj cihazı sadece tek hücreyi şarj ediyor diye düşünüyorum. Bu yüzden de full gösteriyor. Teşekkür ederim cihaz önerisi için. Balancer için bekliyorum şimdi.
Evet şarj cihazında çıktı bir sıkıntı varmış :embarras: