Tarot Pro V2 DFC

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


İşte son kırım 'ın sebebi tork tüp çubuğundaki dikililere geçen uç kısım, çubuk tek parça olmayınca bir süre sonra yerinden ayrılmış, ilk kalkışta tutunduğu için fark edemedim havada devir artınca yuvasında döne döne dişlileri boşa düşürmüş olmalı ?

Belki kuyruk parkının yere ufak bir temasında bu parça işlevselliğini kaybetti belki kullanım ömrünü tamamladı öyle gitti gözle kontrolde belli olmuyor tabi havada gidince de sonuç böyle oluyor işte.

Dişliler sapa sağlamken ufacık bir yerden gelen darbe her şey sil baştan. Neyse sorun tespit edildi şimdi onarma zamanı.
 
Şu ince işçilik meselesi . Benim videosunu 3 ay önce çektiğim ama bir türlü becerip sayafaya koyamadığım çaprazlama titreme sorunuda böyle çok gözden kaçacak saçma sapan birşeyden oluyordu . Parça mimarisi ve işçiliği işte tam bu noktada orjinal ile yan sanayi üretimi ayırıyor .
Çok geçmiş olsun .
 
Sende muhtemel sebebi tahmin etmiştin zaten kardeşim. Belliki bu parçada dizayn hatası var. :rolleyes:

Modeli toplarken bir daha yaşamamak için mutlaka tedbirini almak gerek bence.

Ben olsam ya matkapla deler içerisine pim atardım veya zarar vermeden söküp metal yapıştırıcı uygulayıp tekrar preslerdim uçları.
 
İşte son kırım 'ın sebebi tork tüp çubuğundaki dikililere geçen uç kısım, çubuk tek parça olmayınca bir süre sonra yerinden ayrılmış, ilk kalkışta tutunduğu için fark edemedim havada devir artınca yuvasında döne döne dişlileri boşa düşürmüş olmalı ?
Tekrar geçmiş olsun kardeşim :embarras: Kök sebep bulunduya, bu tür durumlar için tek tesellimiz bu oluyor ne yazık ki :(
 
Geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim. Bu parça öyle bir hata veriyor ki ilk kalkış anında vs. Kendini bırakmıyor ancak biraz yüklendiğin zaman salıyor kendini, bu noktada zaten fethedildiği anda kırım da kaçınılmaz hale geliyor. Align bu tüpü tek parçadan yapmış o yüzden kesinlikle daha sağlıklı sistemi. Daha tarot markasını kullanmaya niyetim yok, mecbur kalırsam Türker Abi nin tavsiyelerini yerine getiririm, ya da alzrc vs. Bakıp inceleyip kullanabilirim. Bu da böyle bir ders olsun diyelim.:saygilar:
 
Mustafa abi bence kuyruğu kayışa çevir geç, klone helilerde en sorunsuz sistem kayış aktarma, yerinde olsam şu seti alır hem kayışa geçmiş olurum hem de, helinin mekanik bakımı yapmış olurum ?

 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Hacılar
@Ali Yalçın Bey bu setin Tarot 450 Pro frame uyması için kuyruk seti ön dişlisinde ufak bir değişiklik yapmak gerek yoksa kullanılamaz çünkü bu dönüşümü denedim .

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Kayış pinyonunu bu şekilde ön dişliye hizalamak ve hizalarkende işçilik yapmak gerekki o işçilik sonrasında başa bela olabilir .
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Hacılar
Altta benzer konular çıkıyor ya konunun sonuna gelince... Orda da yine "tarot 450 pro kuyruk sorunu" konusu varmış, aynı parça.... İki buçuk yıl önceki muhabbetler...




Bence bu heliye yol ver gitsin, elektroniği falan komple uyacak bir modelle değiştirirsin zamanla :)
 
Kaç gündür 450 yi tekrar adam etmeye uğraşıyorum, k bar ayarlarını en baştan yaptım heliyi kaldırdım baktım kuyruk yarım tur yarım tur sağa sola kayıp duruyor, gain di açıydı derken baktım olmuyor bir hata vardır derken sil baştan ince ince tekrar ayara koyuldum. Bu sefer her şey tamam ayarlar güzel eminim tekrar bir deneme sonuç yine aynı. Düşün düşün pile baktım voltaj düşmüştür doldurayım tekrar deneyeyim dedim pil doldu sonuç aynı. Belki dedim servoda bir sıkıntı vardır, kuyruk servo değiştirdim sonuç yine değişmedi. Aklıma gelen son seçenek kuyruk rotorunu bir değiştirmek, onuda en son elimdeki eski rotoru yenileyip takmıştım, son seçenek olunca biraz daha ayrıntılı uğraştım, kuyruk rotorunu boruya sabitleyen bir parça var vida gibi ( adını hatırlamıyorum) o parça büyük ihtimalle borudan yerleşince tork tüpe değiyordu sonuçta kuyrukta sanki gain çok fazlaymış gibi harekete sebep oluyordu. Kuyruk rotorunu değiştirince sorun bitti. Küçücük bir parçanın ederi 3 güne mal oldu :) neyse iyi oldu ayarlar, parçalar model iyi elden geçti yine:thumbup:
 
Mustafa abi bence kuyruğu kayışa çevir geç, klone helilerde en sorunsuz sistem kayış aktarma, yerinde olsam şu seti alır hem kayışa geçmiş olurum hem de, helinin mekanik bakımı yapmış olurum ?

Hala direniyorum Ali kayışa çevirmemek için :evil: eldeki parçalar hep tt ye göre.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Yalçın