Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
yaklaşan doğumgünüm nedeni ile hediye olarak aldığım EPO uçağım :) Thunder Tiger inciğini cinciğini düşünmüş ancak nasıl toplanacağını çok ayrıntılı manuelinde anlatmamış , toplaması 2 akşamımı aldı ,epey komplike birşey birsürü parça var kafa karışıyor, manueldede olmayınca anlatım :D

Dikkatimi çeken bir husus resmi web sayfasından manuelini nidridim ve uçaüın kutusundan çıkan kağıt manuele göre birkaç tane fazladan anlatım var :D


kanat açıklığı 860mm , aldığım versiyon Brsuhless versiyonu içinden sadece motor çıkıyor birde bayatlamış Epoxy ler ama modelin işçiliği 10 numara


Brsuhless motorlu versiyon : 149 TL

Ürün TR linki : Promodelhobby :

Thunder Tiger resmi web sayfası :


Motor 920KV 2S - 3S ile çalışabiliyor



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
33,242
Tepkime puanı
38,440
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Üstad valla eline sağlık, süper olmuş. :bravo: Özellikle etiketlerine bittim. %p Tam vitrinlik :D

Yaaaa bu scale modeller neden bu kadar güzel ya :embarras: Evde yer yok, almama lazım, almamam lazım :rolleyes:
 

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Mehmet abi köpük bu ya kanat genişliğide çok değil 149TL ayrıuca al eve as :) istediğin zamanda elektroniği takar uçurursun :D Scale modellerin güzelliği bu işte abi realdeki gibi yapıyorlar görüntüsünü tabi bu model tam scale sayılmaz :)
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
33,242
Tepkime puanı
38,440
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Mesut AKIN' Alıntı:
Mehmet abi köpük bu ya kanat genişliğide çok değil 149TL ayrıuca al eve as :) istediğin zamanda elektroniği takar uçurursun :D Scale modellerin güzelliği bu işte abi realdeki gibi yapıyorlar görüntüsünü tabi bu model tam scale sayılmaz :)
Üstad valla böyle giderse bundan değil ama aynısının MICRO tipinden bir tane alacağım :laugh:
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,489
Tepkime puanı
12,690
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Mesut eline sağlık, çok yakışıklı olmuş. :thumbup:

Fiyatı da gayet uygun bence. Keyifli, kırımsız uçuşlar dilerim.
 

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
Ynt: Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO


Üstad valla böyle giderse bundan değil ama aynısının MICRO tipinden bir tane alacağım :laugh:
[/quote]

abi HK dav çok ucuz 20 30 dolardı sanırım :D bidahaki sıparişinde çek bitane :D

Türker Akgün' Alıntı:
Mesut eline sağlık, çok yakışıklı olmuş. :thumbup:

Fiyatı da gayet uygun bence. Keyifli, kırımsız uçuşlar dilerim.
Türker abi teşekkür ederim , fiyatı çok uygun gerçekten, 149 TL ye içinde epoxy si dahil BL motor dahil (epoxyler donmuştu gerçi uzun süre rafta beklemiş anlaşılan :D ) fiyat çok uygun gerçekten. eğlencelik kırımlık işte :D
 

hakanmak

Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
77
Tepkime puanı
0
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

eline sağlık çok güzel olmuş.
gördüğüm kadarıyla daha masraf edeceksin. :(
bitirene kadar vitrinde durur herhalde :D
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
33,242
Tepkime puanı
38,440
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

hakan' Alıntı:
eline sağlık çok güzel olmuş.
gördüğüm kadarıyla daha masraf edeceksin. :(
bitirene kadar vitrinde durur herhalde :D
Masraf derken Hakan :rolleyes: Zaten hazır kit sayılır. Bence de fiyatı çok uygun. Sadece 2 adet servo ve ESC yok, ki üstadda zaten bunlar daha önceki modellerden çıkma mutlaka vardır. Sonra gelsin uçuşlar ;D
 

hakanmak

Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
77
Tepkime puanı
0
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

MEHMET ABİ
servolarla, esc göremediğim için dedim.
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
33,242
Tepkime puanı
38,440
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

hakan' Alıntı:
MEHMET ABİ
servolarla, esc göremediğim için dedim.
Evet ben de sonradan fark edip, yukardaki mesajımı revize ettim :laugh:. Ama sen benden önce davranmışsın ;)
 
T

Tolga

Guest
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Anlatım da paylaşım dahrika olmuş, elinize sağlık :saygilar:

Eminim kendisi kadar uçurması da zevklidir. Videosu hemen aşağıda:

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
Ynt: Ynt: Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

hakan' Alıntı:
eline sağlık çok güzel olmuş.
gördüğüm kadarıyla daha masraf edeceksin. :(
bitirene kadar vitrinde durur herhalde :D
Hakan bey masraf etmiycem modelciyiz sonuçta elimizde yedekte duran birsürü elektronik var :) hemen sıfır paketinde duran Turngiy Splush 30A esc ve 9Gr Metal dişli Zebra (Hitec üretimi) servolarla montajını yaptım bu gördüğünüz fotoğrafta hazır uçuşa haldedir model :) eğer bi aksilik çıkmaz ise bu hafta sonu uçacak :)


Tolga' Alıntı:
Anlatım da paylaşım dahrika olmuş, elinize sağlık :saygilar:

Eminim kendisi kadar uçurması da zevklidir. Videosu hemen aşağıda:

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Tolga bey teşekkür ederim :) bu hafta test uçuşuna yapıcam inşallah aksilik çıkmaz ise :)


Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Masraf derken Hakan :rolleyes: Zaten hazır kit sayılır. Bence de fiyatı çok uygun. Sadece 2 adet servo ve ESC yok, ki üstadda zaten bunlar daha önceki modellerden çıkma mutlaka vardır. Sonra gelsin uçuşlar ;D
abi dediğin gibi elimde gerekli olan herşey var hatta birsürü uçak malzemeside var eski uçakçıyız nede olsa :D son 2 yıldır ağırlıklı heli uçursamda :D


abicim bak şu vidyodaki ürün tam sana göre :D


Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
33,242
Tepkime puanı
38,440
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: Ynt: Ynt: Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Mesut AKIN' Alıntı:
abicim bak şu vidyodaki ürün tam sana göre :D
Aynen tam da aradığım bu :thumbup: Fakat bu ay çoook açıldım. 1-2 ay sonra Hobbyking bir tane kesin sipariş edeceğim, notlarıma ve bütceme aldım :laugh:
 
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
35
Tepkime puanı
5
Yaş
30
Konum
Silivri / Ýstanbul
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Süper duruyor Mesut abi mükkemmel bir uçuş gerçekleştirdikten sonra bende alacağım :D servo yer bırakmışlar mı ön tekerleklerin tuvası var mı kapatıp açmak için ?
 

KeReM @

Yeni Uye
Katılım
18 Kas 2012
Mesajlar
34
Tepkime puanı
0
Ynt: Thunder Tiger Mustang P-51D EPO

Gerçekten çok süper görünüyor, siz bunlara birer isim veriyormusunuz :rolleyes: Benim öyle bir huyum vardır isim veririm genelde.