2 zamanlı glow uçak motorlarda PİL SEÇİMİ

emreetv

Acemi Pilot
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Yaş
35
Merhabalar acaba 2 zamanlı glow uçak motorlar da pil seçimi nasıl olmalıdır?Alıcı ve motor için ayrı ayrı olması gerekir mi ? mAh ve volt kombinasyonu motor ve alıcı için etkisi nedir ?
 
2 zamanlı glow uçak motorlarda PİL SEÇİMİ

Sorunuz net değil. İki zamanlı glow motorlarda normalde zaten tek pil var ve o da alıcı ve servoları besliyor. Eğer siz glow bujiyi kızdırmak için onboard dediğimiz uçağın üstündeki bir sistem düşünüyorsanız kesinlikle ayrı bir pilden beslemelisiniz. Ben bu tür uçaklarımda eğer açılır kapanır iniş takımı varsa onun servosunu ya da eğer sistem elektrikli ise tamamını ayrı bir pilden beslerim. Alıcı ve servoların hakkına asla başka bir müdahaleye izin vermem.
 
2 zamanlı glow uçak motorlarda PİL SEÇİMİ

Anladım teşekkür ederim. Peki yüksek volt değeri olan bir bataryanın herhangi bir dezavantajı olur mu ?
 
2 zamanlı glow uçak motorlarda PİL SEÇİMİ

Alıcı ve servolar normalde 4.8 - 6 V besleme gerektirirler. Güncel birçok alıcı ve özelliikle High Voltage tanımıyla üretilen bazı servolar ise 2S LiPo yani 8.4 V ile çalışabilirler. Bu standartlar dışında yüksek voltaj kullanılamaz.
 
2 zamanlı glow uçak motorlarda PİL SEÇİMİ

Yardımınız için çok teşekkür ederim.
 
2 zamanlı glow uçak motorlarda PİL SEÇİMİ

Sümer Yamaner' Alıntı:
Alıcı ve servolar normalde 4.8 - 6 V besleme gerektirirler. Güncel birçok alıcı ve özelliikle High Voltage tanımıyla üretilen bazı servolar ise 2S LiPo yani 8.4 V ile çalışabilirler. Bu standartlar dışında yüksek voltaj kullanılamaz.
Küçük bir ilave de benden gelsin. Şayet LIPO kullanacaksanız voltajın sabit olabilmesi için mutlaka UBEC kullanılması gerekiyor