Farklı paller ile uçu ve son dakika problemi:)

Farklı paller ile uçu ve son dakika problemi:)

Hakan Sözmen' Alıntı:
Valla Türker, en fazla 1-2 kırımı olmuştur dişlinin. Genelde kırım sonrası dişlileri dikkatli kontrol ederim. Ya gözden kaçtı veya pallerin biri diğerinden 1 cm uzun ve 3mm geniş olduğunu göz önüne alıp aerodinamic hesapları yaparsak acaba bunun etkisi var mı diye de merak etmiyor değilim. Gerçi gramajlar aynı ve hiç titreşim yokken :rolleyes:
Abi bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederiz. %p Sayende hem birşeyler öğrendik hem güzel vakit geçirdik. :thumbup:
Neden, nasıl oldu bilemiyeceğiz muhtemelen ama herşeye hazırlıklı olmak gerek onu anlamış olduk. :saygilar:
 
Farklı paller ile uçu ve son dakika problemi:)

Abi her ne kadar senin de belirtiğin gibi 2 ihtimal olsa da, bence büyük olasılık daha önceki kırımlara bağlı malzeme yorgunluğu.

Zira diğer ihtimali hesaplamak oldukça zor :embarras: Ben esas bir de şunu merak ediyorum abi. Bu durumda bu pal çifti ile uçmayı düşünüyor musun, yoksa askıya mı aldın :rolleyes:
 
Farklı paller ile uçu ve son dakika problemi:)

Bu arada konuyu PALLER başlığı altına taşıdım %p
 
Farklı paller ile uçu ve son dakika problemi:)

yeminle aklımdan geçmişti ;D
 
Farklı paller ile uçu ve son dakika problemi:)

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Abi her ne kadar senin de belirtiğin gibi 2 ihtimal olsa da, bence büyük olasılık daha önceki kırımlara bağlı malzeme yorgunluğu.

Zira diğer ihtimali hesaplamak oldukça zor :embarras: Ben esas bir de şunu merak ediyorum abi. Bu durumda bu pal çifti ile uçmayı düşünüyor musun, yoksa askıya mı aldın :rolleyes:

Şu an askıda, en azından daha hassas balanslaana kadar :)
 
Farklı paller ile uçu ve son dakika problemi:)

Hakan bey o dişli sıyırması anından sonra heliyi tek parça yere koydunuz yaa valla şaştım kaldım helal olsun :) Bir keseresinde havada bataryam bitti tek parça indiremedim heliyi yere :laugh: