Muhabbet Edelim :)

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
Arkadaşlar konu dışında herzaman muhhabet edebileceğimiz bir konumuz olsun dimi :)


Sanırım bugün herkez uçuşta :D fotoları bekliyelim ozaman :)

HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

ero95

Çalışkan Uye
Katılım
2 Mar 2013
Mesajlar
383
Tepkime puanı
127
Yaş
25
Konum
ANKARA
Muhabbet Edelim :)

hayırlı olsun.sohbet odası mındar işini burda yaparız artık :D
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,939
Tepkime puanı
37,620
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Bugun 16:00 sonra uçuşta olunca ve üstüne pazar olunca, kimse evde değildi galiba :laugh: 1 saat kadar güne ait resim ve videolar hazır olur, yani inşallah :D
 

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
Ynt: Muhabbet Edelim :)

Mehmet abi bende evdeydim bugün ve özgürün uçağınıda tamamladım :D uçak işleri bitti böylece :D 2 günde 2 uçak :D şimdi toplanması gereken 600 size nitrolu ve birde 450 lik heli var, onlarada yarın başlıycam inşallah :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,808
Tepkime puanı
7,982
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Eeee , nerde bu millet , bugün uçan kaçan olmadımı yavv... :laugh:
Valla mesut usta hızına hayranım , ne ara yapıyon , toplayıveriyon o kadar modeli ağzım açık kalıyor, maşallah... %p
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,939
Tepkime puanı
37,620
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: Muhabbet Edelim :)

Mesut AKIN' Alıntı:
Mehmet abi bende evdeydim bugün ve özgürün uçağınıda tamamladım :D uçak işleri bitti böylece :D 2 günde 2 uçak :D şimdi toplanması gereken 600 size nitrolu ve birde 450 lik heli var, onlarada yarın başlıycam inşallah :)
Ceylanlar çok güzel duruyor yanyana :thumbup: Bu arada 600 Nitro kimin, merak ettim şimdi ;)
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,939
Tepkime puanı
37,620
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Eeee , nerde bu millet , bugün uçan kaçan olmadımı yavv... :laugh:
Valla mesut usta hızına hayranım , ne ara yapıyon , toplayıveriyon o kadar modeli ağzım açık kalıyor, maşallah... %p
10 dak hazır ama uçuş videosu çekmedim. Sahanın son hali ve 5-6 resim var. Malum bugun 16:00 sonra saha uçuşa açıldı, ondan önce Açık Öğretim Sınavı vardı :-\
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,808
Tepkime puanı
7,982
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Evet bugün sınav vardı değil mi :(...haftaya uçarız o zaman be yavv , benim oğlan bugün 1 yaşına girdi :laugh: , ben de evden kaçamadım , yoksa size harbi güzel bir uçuş videosu koyacaktım :lollol:
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,377
Tepkime puanı
12,346
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Evet bugün sınav vardı değil mi :(...haftaya uçarız o zaman be yavv , benim oğlan bugün 1 yaşına girdi :laugh: , ben de evden kaçamadım , yoksa size harbi güzel bir uçuş videosu koyacaktım :lollol:
Babası, annesiyle beraber nice yaşlara inşallah. :bravo:
Bir modelci daha yolda kısmetse. ;)
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,939
Tepkime puanı
37,620
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Evet bugün sınav vardı değil mi :(...haftaya uçarız o zaman be yavv , benim oğlan bugün 1 yaşına girdi :laugh: , ben de evden kaçamadım , yoksa size harbi güzel bir uçuş videosu koyacaktım :lollol:
Vay be demek ufaklık 1 yaşına girdi. Allah nice uzun ve sağlıklı bir ömür versin inşallah :) Bu arada evet ya senin hala uçuş videonu göremedik, olmadı zaten atlayıp ben geleceğim, videoyu çekip döneceğim :laugh: :D
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,808
Tepkime puanı
7,982
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Türker Akgün' Alıntı:
Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Evet bugün sınav vardı değil mi :(...haftaya uçarız o zaman be yavv , benim oğlan bugün 1 yaşına girdi :laugh: , ben de evden kaçamadım , yoksa size harbi güzel bir uçuş videosu koyacaktım :lollol:
Babası, annesiyle beraber nice yaşlara inşallah. :bravo:
Bir modelci daha yolda kısmetse. ;)
Amin kardeşim , inşallah cümlemize aynı duygular nasip olur , oyuncak tren alıverdim bugün , 15 dakkada tamam :lollol: :lollol:
Makinistlik sarmadı bizim oğlanı... :lollol:
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,808
Tepkime puanı
7,982
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Evet bugün sınav vardı değil mi :(...haftaya uçarız o zaman be yavv , benim oğlan bugün 1 yaşına girdi :laugh: , ben de evden kaçamadım , yoksa size harbi güzel bir uçuş videosu koyacaktım :lollol:
Vay be demek ufaklık 1 yaşına girdi. Allah nice uzun ve sağlıklı bir ömür versin inşallah :) Bu arada evet ya senin hala uçuş videonu göremedik, olmadı zaten atlayıp ben geleceğim, videoyu çekip döneceğim :laugh: :D
Sağol kardeşim , darısı senin başına inşallah , hadi atla gel bari de , yoksa yaz çıktı oldu biz hala yerlede :lol: :lol:.Video değil sinema bile çekeriz... :lol:
 

ero95

Çalışkan Uye
Katılım
2 Mar 2013
Mesajlar
383
Tepkime puanı
127
Yaş
25
Konum
ANKARA
Muhabbet Edelim :)

mehmet abi haftaya bekliyorum bak.gelince beni aramazsan kuserim cocuk gibi valla.daha forumada girmem modeleri cope atarim.bi modelci nasil yetisiyor biliosun:)bunlar blöf amma ve lakin cumartesi bekliyorum.
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,939
Tepkime puanı
37,620
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Muhabbet Edelim :)

İ.ERİNÇ SALMAN' Alıntı:
mehmet abi haftaya bekliyorum bak.gelince beni aramazsan kuserim cocuk gibi valla.daha forumada girmem modeleri cope atarim.bi modelci nasil yetisiyor biliosun :)bunlar blöf amma ve lakin cumartesi bekliyorum.
Bak ya, Erinç böyle yapıp beni zora sokuyorsun :D Tamam inşallah cumartesi vakit bulmaya çalışacağım ;)
 

baral76

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
690
Tepkime puanı
332
Yaş
44
Konum
ankara
İlgi Alanı
Hepsi
Muhabbet Edelim :)

pazar günü nöbetim var.bende bu hafta ctesi katılırım...
 

Benzer konular