Lepistesimizi ısıya karşı korumak için yardımına başvurulacak zımbırtılar da bugün elime ulaştı.
Mehmet beyin tavsiyesi üzerine alınan sıvı seramik, ayrıca ısı yansıtıcı bantlar ve kuyruktaki servoların kabloları için koruyucu kılıflar..
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bir yandan baskılar da tüm hızıyla devam ediyor, toplamda %84e ulaşmış durumdayız. Ancak kanatta iniş takımlarının bağlanacağı nokta için Chris'ten bir tasarım revizyonu bekliyorum. Videoda da bahsettiğim üzere ben farklı bir retract kullanmak istiyorum ve benim düşündüğüm retract sisteminin geometrisi epey farklı. Almayı düşündüğüm sistemin çizimlerini kullanarak bir tane deneme amaçlı bastım, uçağın iniş takımlarını ve kapakları da bastım ve montajı yaptım. Retract montaj plakasında yapılması gereken değişiklikleri belirleyip Chris'e bir video yollayarak açıkladım. O da en geç iki güne kadar geri dönüş yaparım dedi. Yeni gelen tasarım sorunsuz çalışıyor olursa o parçaların basımıyla kanadın tüm baskıları da bitmiş olacak.
İniş takımı parçaları hayli adetli ve karmaşık

Aşağıda sarı görünen parçalar PLA beyazlar ise ABS olarak basıldılar. Bu fotolarda yok ama iç taraftaki kapaklar da basıldı, basılmayan sadece jant ve lastikler kaldı.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
İniş takımı montajı da şu şekilde olacak. Dikmeler aynı Airbus modelinde olduğu gibi PLA parçalar ile karbon boruların birlikte kullanımı ile oluşturuluyor. Bu modelde ana dikmenin hareketli kısmındaki karbon boru 12mm çaplı, hayli etli yani. Bu kanada monte edilen kısım içinde ileri geri hareket ediyor, içeriye konulacak iki yay da suspansiyon görevini yapacak.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol